Наказ Мін’юсту від 19.08.2011 р. №2010/5 Про затвердження Порядку подання та обігу електронних документів державному реєстратору Електронні документи (заяви) подаються держреєстратору заявником особисто або передаються нотаріусом відповідно до п. 17 ст. 34 Закону «Про нотаріат ». Держреєстратор направляє заявнику документи шляхом надання доступу до них на веб-сайті. При цьому заявник може одержати ці документи лише за унікальним ідентифікатором. Кожен електронний документ, крім документа, що посвідчує повноваження уповноваженої особи, засвідчується ЕЦП заявника, сумісним з програмою формування та подання документів. Заява в електронній формі про проведення держреєстрації, що передається нотаріусом, та електронні документи, що додаються до неї, крім документа, що посвідчує повноваження уповноваженої особи, засвідчуються ЕЦП нотаріуса, сумісним з програмою формування та подання документів. Посилений сертифікат відкритого ключа ЕЦП нотаріуса повинен містити відомості, що підписувач є нотаріусом. Подання державному реєстратору електронних документів здійснюється шляхом направлення сформованого zip-архіву через веб-сайт. У разі позитивного проходження форматно-логічного контролю автоматично надсилаються:
Держреєстратор перевіряє наявність електронних документів не рідше 2 разів на день. При відкритті держреєстратором електронних документів заявнику надсилається в електронній формі повідомлення про отримання документів. Повідомлення про підтвердження отримання електронних документів держреєстратором, про залишення документів без розгляду та про відмову в держреєстрації надсилаються заявнику в електронній формі. Виписка з ЄДР надсилається заявнику у вигляді електронного документа, а також на паперовому носії. Примірник оригіналу установчих документів з відміткою держреєстратора про проведення держреєстрації юрособи видається (надсилається рекомендованим листом) заявнику після держреєстрації, але не пізніше наступного р.д. з дати отримання оригіналу установчих документів. Повідомлення про залишення документів без розгляду та про відмову у проведенні держреєстрації на паперовому носії видається (надсилається) держреєстратором заявнику на підставі відповідної заяви протягом 3 р.д. з дня отримання такої заяви. Крім того, Мін’юст вніс відповідні зміни до Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженої наказом Міністерства від 03.03.2004 р. №20/5 Про затвердження Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, згідно з якими передача заяв у електронній формі про проведення держреєстрації юросіб та фізосіб-підприємців, що подаються держреєстратору, здійснюється відповідно до вищезазначеного порядку. Маріанна ХОМІЦКА, «Дебет-Кредит» |
||
|
- Застосування фінсанкцій і пені на поточну заборгованість протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів
- Заповнення компанією з управління активами електронних форм інформації, які подаються до ДКЦПФР
- Мін’юст відкриває доступ до ЄДР через Інтернет
- Деякі особливості діяльності благодійних організацій
- Утверждена новая форма отчетности № 5-ПН
- Заповнюємо разом Декларацію з податку на прибуток
- Затверджена нова форма звітності №5-ПН
- Повышены минимальные цены на алкогольные напитки
- Кабмин установил доплаты к пенсиям
- Мінфін скасував форму посвідчення про відрядження
- Щодо подання Звіту про суми податкових пільг
- Закон № 3609 вернул ГНАУ право утверждать обобщающие налоговые консультации
- Оновлено Звіт про Єдиний соціальний внесок (додаток 4, 5, 6) та затверджено новий Звіт про настання нещасного випадку
- ГНАУ разъяснила, как вести учет отходов на предприятии