Пунктом 138.2 ст. 138 ПКУ встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухобліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ ПКУ.
Тож платники податку на прибуток підприємств з 01.04.2011 р. на підставі колективного або трудового договору (угоди) мають право включати до складу ВВ витрати на оплату праці фізосіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником, за умови залучення їх до госпдіяльності та документального підтвердження відповідних витрат.
Маріанна ХОМІЦКА, «Дебет-Кредит»
Обновлено (20.05.2011 16:15)
- Определены новые формы отчетности в Фонд соцстраха по ВПТ
- Изменена Инструкция о служебных командировках в пределах Украины и за границу
- С 1 апреля зарплата бюджетников рассчитывается исходя из размера 625 грн.
- Увеличен размер помощи при рождении ребенка
- ГНАУ обнародовала Памятку об административных процедурах выписки, выдачи и получения налоговых накладных
- Подання Звіту про суми податкових пільг - роз’яснює ДПАУ
- Президент подписал Закон об отмене подачи ежемесячной декларации по НДФЛ
- За март 2011 года декларацию по НДФЛ подавать не нужно, а форма № 1ДФ подается только при начислении дохода
- ГНАУ утвердила новую форму налоговой декларации по налогу на прибыль
- НБУ напомнил о необходимости соблюдения законодательства при осуществлении валютно-обменных операций