Если Вы вышли на данную страницу по ссылке поискового сервера и не нашли нужный Вам документ, перейдите на страницу "Нормативная база "Законодательство Украины" от LICASOFT" и поищите документ там.
Бланки смотрите в приложениях к документу или здесь
Строительные нормативы здесь
Используемая на сайте база данных не содержит предыдущих редакций документа.
Данная информация содержится в комплектах "Элит".
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
Н А К А З
16.07.2009 N 662/53
|
Про проведення паспортизації бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форм власності
На виконання Законів України "Про загальну середню освіту" (651-14) , "Про бібліотеки і бібліотечну справу" (32/95-ВР) , Указу Президента України "Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні" (1013/2005) і відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про створення Державної науково-педагогічної бібліотеки України" (2018-99-п) , а також з метою вивчення стану бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів України державної та комунальної форм власності НАКАЗУЄМО:
1. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечити проведення паспортизації бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форм власності.
2. Затвердити Порядок проведення паспортизації бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів України державної та комунальної форм власності, зразок паспорта бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу державної/комунальної форми власності та форму довідки за результатами паспортизації, що додаються (додатки 1, 2, 3).
3. Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В.О.Сухомлинського (головному координаційному науково-методичному центру бібліотек освітянської галузі):
3.1. до 1 вересня 2010 р. провести збір, обробку та аналіз інформації про діяльність бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форм власності з різних областей України;
3.2. до 29 жовтня 2010 р. підготувати інформаційно-аналітичну довідку за результатами паспортизації та пропозиції щодо вдосконалення діяльності бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра освіти і науки України П.Б.Полянського та першого віце-президента АПН України В.М.Мадзігона.
Міністр освіти
і науки України
Президент АПН України
|
І.О.Вакарчук
В.Г.Кремень
|
Додаток 1
до спільного наказу
МОН України, АПН України
16.07.2009 N 662/53
ПОРЯДОК
проведення паспортизації бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів України державної та комунальної форм власності
Паспортизація бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форм власності (далі - ЗНЗ) проводиться з 11 січня по 29 жовтня 2010 р. з метою:
- збирання статистичних даних щодо діяльності бібліотек ЗНЗ;
- проведення аналізу стану бібліотек ЗНЗ;
- підготовки на підставі аналізу висновків та пропозицій для Міністерства освіти і науки України (далі - МОН України) щодо удосконалення діяльності бібліотек ЗНЗ;
- оновлення організаційно-управлінської документації бібліотек ЗНЗ;
- визначення стратегії діяльності бібліотек ЗНЗ;
- сприяння активізації діяльності з перетворення бібліотек ЗНЗ на сучасні бібліотечно-інформаційні центри шкіл нашої держави.
Організація паспортизації
У паспортизації беруть участь бібліотеки ЗНЗ державної та комунальної форм власності з Автономної Республіки Крим, усіх областей України, міст Києва та Севастополя.
Відповідає за проведення паспортизації Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О.Сухомлинського (далі - ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського) - головний координаційний науково-методичний центр мережі освітянських бібліотек Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук України.
Для проведення паспортизації та підготовки інформаційно-аналітичної довідки про її результати (за встановленою формою) Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій готуються відповідні накази про проведення паспортизації, в яких визначаються етапи збирання інформації (на рівні міст, районів, областей) і призначаються відповідальні особи за подання результатів паспортизації до ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського.
Паспортизація проводитиметься у чотири етапи:
I етап - з 11 січня по 15 лютого 2010 р. - в загальноосвітніх навчальних закладах державної та комунальної форм власності. Завідувачі бібліотек ЗНЗ заповнюють у двох примірниках "Паспорт бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу" (Додаток 2) та передають один його примірник (з печаткою і підписом директора ЗНЗ) методистам з бібліотечних фондів (методистам з бібліотечної роботи) районних (міських) відділів освіти;
II етап - з 16 лютого по 17 березня 2010 р. - в районних (міських) відділах освіти. Методисти з бібліотечних фондів (методисти з бібліотечної роботи) збирають і обробляють паспорти бібліотек ЗНЗ (систематизують та групують дані), готують статистичну довідку про результати паспортизації за встановленою формою (зведені статистичні таблиці (Додаток 3), затверджені печаткою і підписом начальників районних (міських) відділів освіти), передають її відповідно до Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій;
III етап - з 18 березня по 19 квітня 2010 р. - у Міністерстві освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннях освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. Методисти з бібліотечних фондів (методисти з бібліотечної роботи) збирають і обробляють зведені статистичні звіти про результати паспортизації бібліотек ЗНЗ по Автономній Республіці Крим, області, містах Києву та Севастополю, готують довідки за формою (Додаток 3), затверджені печатками і підписами відповідно Міністра освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальників управлінь освіти і науки, та передають їх до ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського;
IV етап - з 20 квітня по 29 жовтня 2010 р. - у ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського. Збирання довідок з областей, обробка, систематизація, групування й аналіз поданої інформації, підготовка інформаційно-аналітичної довідки за результатами паспортизації та пропозицій щодо удосконалення діяльності бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів.
Довідки про результати проведення паспортизації, затверджені відповідно Міністром освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальниками управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, направляють за адресою:
ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського,
відділ наукового і прикладного бібліотекознавства
вул. М.Берлинського, 9
м. Київ, 04060
e-mail: [email protected], [email protected]
тел. для довідок: (044) 440 6622
Вимоги до заповнення "Паспорта шкільної бібліотеки" та підготовки довідки про результати проведення паспортизації
При проведенні паспортизації завідувач бібліотеки або особа, відповідальна за його роботу, вносить до Паспорта відомості про діяльність бібліотеки ЗНЗ станом на 01.09.2009 р. Паспорт заповнюють у двох примірниках. Один примірник залишається в бібліотеці ЗНЗ, другий передають методисту з бібліотечних фондів (методисту з бібліотечної роботи) районних, міських відділів освіти, який, зі свого боку, готує довідку відповідно для Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласної, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій за встановленою формою (Додаток 3).
Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій готують зведену довідку про результати паспортизації у відповідній області за встановленою формою (Додаток 3) і надсилають її до ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського.
Запропонована форма Паспорта рекомендується для впровадження у бібліотеках ЗНЗ державної та комунальної форм власності.
Додаток 2
до спільного наказу
МОН України,
АПН України
16.07.2009 N 662/53
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор загальноосвітнього
навчального закладу ________
"___" ____________ р.
ПАСПОРТ
бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу державної/комунальної форми власності
Назва навчального закладу ________________________________________
Директор закладу (П.І.Б.) ________________________________________
Завідувач бібліотеки (П.І.Б.)_____________________________________
Дата заснування бібліотеки________________________________________
Адреса ___________________________________________________________
Тел./факс ___________________________ e-mail _____________________
Дата заповнення _____________________
ВІДОМОСТІ ПРО ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
(Станом на 01.09.2009 р.)
Загальна кількість класів_________________________________________
Загальна кількість педагогічних працівників_______________________
Загальна кількість учнів__________________________________________
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО БІБЛІОТЕКУ
Рік заснування бібліотеки_________________________________________
Місце розташування бібліотеки (поверх)____________________________
Загальна площа____________________________________________________
Наявність читального залу: так, ні, поєднаний з абонементом
(необхідне підкреслити) кількість посадочних
місць - _________________
Наявність книгосховища для навчального фонду: так, ні,
поєднаний з абонементом (необхідне підкреслити)
Графік роботи бібліотеки__________________________________________
1. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІБЛІОТЕКИ
Бібліотечне обладнання (кількість)
Стелажі _______ Кафедри видачі ____________Столи _________________
Книжкові шафи _______________ Каталожні шафи ___________________
Вітрини для виставок _____________________________________________
Оргтехніка (кількість)
Комп'ютерна техніка вип. до 2007 р. _____________________ вип.
після 2007 р. ____________________________________________________
Доступ до Інтернету_______________________________________________
АБІС "ІРБІС"_____________MARK SQL"______________ інша ____________
Електронна пошта _________________________________________________
Принтер ___________, сканер _____________, телефон ______________
Копіювальна техніка ______________________________________________
Аудіовідеотехніка (програвачі, магнітофони, телевізори,
кінокамери тощо) _________________________________________________
2. ВІДОМОСТІ ПРО ШТАТ БІБЛІОТЕКИ
(Станом на 01.09.2009 р.)
Загальна кількість працівників бібліотеки _______, з них працюють:
на повну ставку _______________ на 0,75 ставки ___________________
на 0,5 ставки _________________ на 0,25 ставки ___________________
за сумісництвом __________________________________________________
Освіта бібліотечних працівників
Бібліотечна: вища ___________, середня спеціальна ________________
Педагогічна: вища ___________, середня спеціальна ________________
Інша (зазначити яка) _____________________________________________
Підвищення кваліфікації співробітників бібліотеки (рік,
форма, необхідне підкреслити) курси, семінари, тренінги
Стаж: роботи бібліотечних працівників
Стаж бібліотечної роботи завідувача бібліотекою __________________
Стаж бібліотечної роботи співробітників бібліотеки:_______________
Стаж роботи в бібліотеці даного закладу:
Завідувача бібліотеки_____________________________________________
Інших співробітників бібліотеки___________________________________
Доплати до посадового окладу завідувача бібліотеки:
За вислугу років, за завідування бібліотекою, за розширення
зони обслуговування, за роботу з підручниками, інше
__________________________________________________________________
(необхідне підкреслити)
Доплати до посадового окладу співробітників бібліотеки:
За вислугу років, за завідування бібліотекою, за розширення зони
обслуговування, за роботу з підручниками, інше
__________________________________________________________________
(необхідне підкреслити)
Участь у конкурсах (назва, рік проведення) _______________________
Відомості про відзнаки____________________________________________
Поєднання бібліотечної, педагогічної, гурткової роботи
уроки ___________________ гуртки __________________ Володіння
комп'ютером _______________
3. ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЩО РЕГЛАМЕНТУЄ ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕКИ
(зазначити рік затвердження)
Положення про бібліотеку ____________________ Правила користування
бібліотекою ______________ Паспорт бібліотеки _________________
Посадові інструкції ________________________________ Планово-
звітна документація бібліотеки _____________________________
Інше (зазначити) _________________________________________________
4. ОБЛІКОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ БІБЛІОТЕКИ
(зазначити, чи є в наявності)
Книга сумарного обліку основного бібліотечного фонду (без
урахування підручників): так ні
Книга сумарного обліку підручників: так ні
Книга сумарного обліку документів на електронних
та магнітних носіях (CD, DVD, аудіо/відеокасети): так ні
Книга інвентарного обліку основного бібліотечного
фонду (без урахування підручників): так ні
Зошит обліку документів тимчасового зберігання: так ні
Зошит обліку документів, отриманих від користувачів
на заміну загублених: так ні
Щоденник роботи бібліотеки: так ні
Зошит видачі підручників по класах: так ні
Папка копій рахунків і накладних: так ні
Папка руху фонду: так ні
Зошит обліку подарункових видань: так ні
5. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕКИ
Бібліотечний фонд (станом на 01.09.2009 р.)
Класифікаційна система, що використовується бібліотекою (УДК, ББК)
------------------------------------------------------------------
| Показники | Станом на 01.09.2009 р. |
| |--------------------------|
| | назв | примірників |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|I. Основний бібліотечний фонд | | |
|(без урахування підручників) | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|З них за видами: | | |
|Книги та брошури: | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Періодичні видання, усього | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|для вчителів | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|для учнів | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|для бібліотечних працівників | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Документи на електронних носіях | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Аудіовізуальні документи | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|За змістом: | | |
|Психолого-педагогічні науки | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Суспільно-політичні науки | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Природничі науки | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Прикладні науки | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Літературознавство, мовознавство | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Мистецтво і спорт | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Художня література | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Бібліотекознавство | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|Книгозабезпеченість* | | |
|-------------------------------------+---------+----------------|
|II. Фонд підручників | | |
------------------------------------------------------------------
_______________
* Книгозабезпеченість розраховується шляхом ділення обсягу бібліотечного фонду на кількість користувачів.
Основні джерела комплектування фонду(зробити позначку)
органи управління освітою батьківські кошти
спонсори обмінно-резервні фонди
Кількість видань основного бібліотечного фонду (без урахування
підручників), що надійшли до бібліотеки до 1995 р. (%)
__________________________________________________________________
Мовний склад основного бібліотечного фонду (без урахування
підручників) Українською мовою (%) ______________________________
Російською мовою (%) ______________________ іншими мовами (%)
__________________________________________________________________
Довідково-пошуковий апарат бібліотеки (станом на 01.09.2009 р.)
Абетковий каталог (так, ні), рік заснування _____________________,
обсяг у картках __________________________________________________
Систематичний каталог (так, ні) рік заснування ___________________
обсяг у картках __________________________________________________
Електронний каталог (так, ні) з якого року ведеться
_________________________________________________________________,
кількість бібліографічних записів
__________________________________________________________________
Тематичні картотеки (перерахувати, зазначити загальний обсяг у
картках) _________________________________________________________
Картотека руху підручників: так ні
Робота з користувачами
(станом на 01.09.2009 р.)
------------------------------------------------------------------
| Показники роботи |Станом на 01.09.2009 р. |
|---------------------------------------+------------------------|
|Загальна кількість користувачів | |
|---------------------------------------+------------------------|
|у т. ч.: учні | |
|---------------------------------------+------------------------|
|вчителі | |
|---------------------------------------+------------------------|
|батьки | |
|---------------------------------------+------------------------|
|представники місцевих громад, інші | |
|---------------------------------------+------------------------|
|Загальна кількість відвідувань | |
|---------------------------------------+------------------------|
|Кількість книговидач, прим. | |
|---------------------------------------+------------------------|
|у т. ч.: книги, брошури | |
|---------------------------------------+------------------------|
|журнали, газети | |
|---------------------------------------+------------------------|
|Обертаність основного бібліотечного | |
|фонду* (без урахування підручників) | |
|---------------------------------------+------------------------|
|Загальна кількість виданих підручників | |
|---------------------------------------+------------------------|
|Інформаційна робота: | |
|---------------------------------------+------------------------|
|дні інформації | |
|---------------------------------------+------------------------|
|тематичні тижні | |
|---------------------------------------+------------------------|
|заходи з формування інформаційної | |
|культури | |
|---------------------------------------+------------------------|
|інші заходи | |
|---------------------------------------+------------------------|
|Виставкова діяльність: | |
|---------------------------------------+------------------------|
|виставки нових надходжень | |
|---------------------------------------+------------------------|
|тематичні виставки | |
|---------------------------------------+------------------------|
|постійно діючі | |
|---------------------------------------+------------------------|
|Бібліографічна робота: | |
|---------------------------------------+------------------------|
|списки нових надходжень | |
|---------------------------------------+------------------------|
|у т. ч. в електронній формі | |
|---------------------------------------+------------------------|
|тематичні списки | |
|---------------------------------------+------------------------|
|у т. ч. в електронній формі | |
|---------------------------------------+------------------------|
|інформаційні бюлетені | |
------------------------------------------------------------------
_______________
* Обертаність фонду розраховується шляхом ділення кількості книговидач (без урахування підручників) за рік на обсяг основного бібліотечного фонду.
6. ФАКТИЧНІ ОБСЯГИ ФІНАНСУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
------------------------------------------------------------------
| 2009 р. |
|----------------------------------------------------------------|
| Комплектування фонду | Матеріально-технічне |
| | забезпечення |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Бюджетні кошти | Позабюджетні |Бюджетні кошти | Позабюджетні |
| | кошти | | кошти |
| | (спонсорські, | | (спонсорські, |
| | батьківські) | | батьківські) |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 2010 р. (план) |
|----------------------------------------------------------------|
| Комплектування фонду | Матеріально-технічне |
| | забезпечення |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Бюджетні кошти | Позабюджетні |Бюджетні кошти | Позабюджетні |
| | кошти | | кошти |
| | (спонсорські, | | (спонсорські, |
| | батьківські) | | батьківські) |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Підпис завідувача бібліотеки ____________________
Додаток 3
до спільного наказу
МОН України, АПН України
16.07.2009 N 662/53
ДОВІДКА
про результати паспортизації бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форм власності ____________________ області (району)
(станом на 01.09.2009 року)
Повна назва установи, яка проводила паспортизацію ________________
Адреса____________________________________________________________
Телефон___________________________________________________________
Прізвище, ім'я, по батькові методиста з бібліотечних фондів,
відповідального за проведення паспортизації_______________________
Конт. телефон ____________________________________________________
Підпис начальника обласного (міського/районного) управління освіти
__________________________________________________________________
I. Відомості про загальноосвітні навчальні заклади (ЗНЗ) області, міста, району
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Загальна | у тому числі: | Загальна | Загальна | Загальна |
| кількість |-----------------------------------------------------------------------------------------| кількість | кількість | кількість |
|ЗНЗ області | ЗОШ | ЗОШ | ЗОШ | Спеціа- | Гімназії | Ліцеї | Коле- |бібліотек |педагогічних|учнів |
| |I ступеня | I - II | I - III | лізовані | | | гіуми |ЗНЗ |працівників | |
| | | ступеня | ступеня | школи та | | | | | | |
| | | | | школи- | | | | | | |
| | | | | інтернати | | | | | | |
|------------+-----------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|------------+-----------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------|
|місто |село |місто|село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |
|------+-----+-----+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
II. Наявність в області Програми розвитку бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форм власності
------------------------------------------------------------------
|Назва Програми | Термін | Дата | Ким |
| | виконання | затвердження | затверджено |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
III. Матеріально-технічний стан бібліотек ЗНЗ області, міста, району
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Кількість бібліотек ЗНЗ, загальна площа приміщень яких становить: |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|До 20 м.|До 30 м.|До 40 м.|До 50 м.|До 60 м.|До 70 м.|До 80 м.|До 90 м.| До 100 | До 110 | До 120 | До 130 | До 140 |більше |
| кв. | кв. | кв. | кв. | кв. | кв. | кв. | кв. |м.кв. |м.кв. |м.кв. |м.кв. |м.кв. | |
| | | | | | | | | | | | | | |
|--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|
|то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |
|----+---+----+---+----+---+----+---+----+---+----+---+----+---+----+---+----+---+----+---+----+---+----+---+----+---+----+---|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Кількість бібліотек, | Кіль- | Кількість бібліотек, які мають: |
| у яких: | кість | |
| |бібліотек,| |
|--------------------------------| у яких |--------------------------------------------------------------------------------------|
|Читальний |Читальний | Книго- |примі- |Комп'ю- |Комп'ю- |Доступ до |Кількість | АБІС | АБІС | Інші |Принтери, | Копію- |
| зал | зал | сховище |щення | терну | терну |Інтернету | комп'ю- |"ІРБІС" | "MARK | АБІС | сканери | вальну |
|відсутній | поєднано | для |потре- |техніку |техніку | | терів, | | SQL" | | |техніку |
| | з абоне- | навчаль- |бують |вип. до | вип. | | підклю- | | | | | |
| | ментом |ного фонду|капре- |2005 р. | після | | чених до | | | | | |
| | |відсутнє |монту | |2005 р. | |Інтернету | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
|----------+----------+----------+----------+--------+--------+----------+----------+--------+--------+--------+----------+--------|
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
|----------+----------+----------+----------+--------+--------+----------+----------+--------+--------+--------+----------+--------|
|міс- |се- |міс- |се- |міс- |се- |міс- |се- |міс-|се-|міс-|се-|міс- |се- |міс- |се- |міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс- |се- |міс-|се-|
|то |ло | то |ло | то |ло | то |ло |то |ло |то |ло | то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло | то |ло |то |ло |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_______________
*АБІС - автоматизована бібліотечна інформаційна система
IV. Кадрове забезпечення бібліотек ЗНЗ області, міста, району
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Загальна | у тому числі: |
| кількість |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|працівників | За освітою: | За стажем бібліотечної роботи | Підвищували кваліфікацію |
| шкільних |--------------------------------------------+-----------------------------------+--------------------------------------------|
|бібліотек | Бібліотечна | Педагогічна | інша | до 5 | до 10 | до 20 |понад 20|до 2005 | у 2006 | у 2007 | у 2008 | у 2009 |
| області |-----------------+-----------------| | років | років | років | років | року | році | році | році | році |
| | вища |середня | вища |середня | | | | | | | | | |(план) |
| | | спеці- | | спеці- | | | | | | | | | | |
| | | альна | | альна | | | | | | | | | | |
|------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| міс- | се- |міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|
| то | ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло | то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| У тому числі: |
|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Працюють на: |Кількість бібліотечних працівників, які отримують | Кількість | Кількість | Кількість |
| | доплати: |працівників,|працівників,|працівників,|
|--------------------------------------------+--------------------------------------------------| які масть | які ведуть | які мають |
| повну | 0,75 | 0,5 | 0,25 | За | За | За | За | За | інше |навички |заняття з |нагороди |
|ставку |ставки |ставки |ставки | суміс- |вислугу |завідування |розширення|роботу з| |роботи з |інформ., | |
| | | | |ництвом | років |бібліотекою | зони |підруч- | |комп'ю- |культури | |
| | | | | | | | обслуго- |никами | |тером |учнів | |
| | | | | | | | вування | | | | | |
|--------+--------+--------+--------+--------+--------+------------+----------+--------+--------+------------+------------+------------|
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|--------+--------+--------+--------+--------+--------+------------+----------+--------+--------+------------+------------+------------|
|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-| міс- | се- |міс- |се- |міс-|се-|міс-|се-| міс- | се- | міс- | се- | міс- | се- |
|то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло | то | ло |то |ло |то |ло |то |ло | то | ло | то | ло | то | ло |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V. Організаційно-управлінська документація бібліотек ЗНЗ області, міста, району
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Нормативні документи, які регламентують діяльність| Облікові документи бібліотеки ЗНЗ |
| бібліотеки ЗНЗ | |
|--------------------------------------------------+------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Кількість бібліотек, які мають: | Кількість бібліотек, які мають: |
|--------------------------------------------------+------------------------------------------------------------------------------------------------|
|Положення |Правила |Паспорт | Посадові |Планово-| Книгу | Книгу | Книгу | Книгу | Зошит |Зошит обліку| Зошит | Зошит | Щоден- |
| про | корис- |бібліо- |інструкції | звітну | сумарного |сумарного |сумарного |інвентар- | обліку |документів, | обліку | видачі | ник |
| бібліо- |тування | теки | |докумен-| обліку | обліку | обліку | ного | доку- | отриманих |подарун-|підруч- | роботи |
| теку |бібліо- | | | тацію | основного | підруч- |документів| обліку | ментів |від користу-| кових |ників по|бібліо- |
| | текою | | | | бібліо- | ників | на |основного | тимча- | вачів на |видань |класах | теки |
| | | | | | течного | |електрон- | бібліо- | сового | зміну | | | |
| | | | | | фонду | | них та | течного | збері- |загублених | | | |
| | | | | | (без | |магнітних | фонду | гання | | | | |
| | | | | | урахування | | носіях | (без | | | | | |
| | | | | |підручників) | | | ураху- | | | | | |
| | | | | | | | | вання | | | | | |
| | | | | | | | | підруч- | | | | | |
| | | | | | | | | ників) | | | | | |
|----------+--------+--------+------------+--------+--------------+----------+----------+----------+--------+------------+--------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|----------+--------+--------+------------+--------+--------------+----------+----------+----------+--------+------------+--------+--------+--------|
|міс- |се- |міс-|се-|міс-|се-| міс- | се- |міс-|се-| міс- | се- |міс- |се- |міс- |се- |міс- |се- |міс-|се-| міс- | се- |міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|
| то |ло |то |ло |то |ло | то | ло |то |ло | то | ло | то |ло |то |ло | то |ло |то |ло | то | ло |то |ло |то |ло |то |ло |
|-----+----+----+---+----+---+------+-----+----+---+-------+------+-----+----+-----+----+-----+----+----+---+------+-----+----+---+----+---+----+---|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VI. Бібліотечний фонд книгозбірень ЗНЗ області, міста, району
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Основний бібліотечний фонд | Фонд |
| (без урахування підручників) |підручників |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|(тис. прим.)|
|Загаль- | у тому числі: |Кількість | за джерелами надходжень | |
|на кіль-|-----------------------------------------------------------------------------------------------|доку- | | |
|кість | за видами: | за мовами: |ментів у | | |
|бібліо- | | |фондах | | |
|течного |--------------------------------------------------------------------+--------------------------|бібліотек,|-----------------------------------| |
|фонду | Книги, | Періо- | з них: | Доку- | Аудіо- |Україн- | Росій- | Іншими |які | Органи | Спон- | Бать- |Обмінно-| |
|(тис. |брошури | дичні | | менти на |візуальні | ською | ською | мовами |надійшли | управ- | сори |ківські |резервні| |
|прим., | |видання | |електрон- | доку- | мовою | мовою | (у %) |до 1995 р.| ління | | кошти | фонди | |
|без | | |----------------------------| них | менти | (у %) | (у %) | |(у %) |освіти | | | | |
|ураху- | | | для | для | для |носіях | | | | |(без | | | | | |
|вання | | |вчителів | учнів |бібліо- | | | | | |ураху- | | | | | |
|підруч- | | | | |текарів | | | | | |вання | | | | | |
|ників) | | | | | | | | | | |підруч- | | | | | |
| | | | | | | | | | | |ників) | | | | | |
|--------+--------+--------+----------+--------+--------+----------+----------+--------+--------+--------+----------+--------+--------+--------+--------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
|--------+--------+--------+----------+--------+--------+----------+----------+--------+--------+--------+----------+--------+--------+--------+--------+------------|
|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс- |се- |міс-|се-|міс-|се-|міс- |се- |міс- |се- |міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс- |се- |міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-|міс-|се-| міс- | се- |
|то |ло |то |ло |то |ло | то |ло |то |ло |то |ло | то |ло | то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло |то |ло | то | ло |
|----+---+----+---+----+---+-----+----+----+---+----+---+-----+----+-----+----+----+---+----+---+----+---+-----+----+----+---+----+---+----+---+----+---+------+-----|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VII. Довідково-пошуковий апарат бібліотек ЗНЗ області, міста, району
--------------------------------------------------------------------
| Кількість бібліотек, які ведуть: |
|------------------------------------------------------------------|
| Абетковий |Систематичний |Електронний | Тематичні | Картотеки |
| каталог | каталог | каталог | картотеки | руху |
| | | | |підручників |
|------------+--------------+------------+------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|------------+--------------+------------+------------+------------|
|місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |
|------+-----+-------+------+------+-----+------+-----+------+-----|
| | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------
VIII. Робота з користувачами у бібліотеках ЗНЗ області, міста, району
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Загальна | У тому числі: | Загальна | Загальна | У тому числі: | Загальна |
| кількість | | кількість | кількість | | кількість |
|користувачів |--------------------------------------|відвідувань | книговидач |-------------------------| виданих |
| | учні | вчителі | Батьки, | |(без | книги | Періодичні |підручників |
| | | |представники| |урахування | | видання | |
| | | | місцевих | |підручників) | | | |
| | | | громад, | | | | | |
| | | | інші | | | | | |
|--------------+------------+------------+------------+------------+--------------+------------+------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|--------------+------------+------------+------------+------------+--------------+------------+------------+------------|
|місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Кількість | Бібліографічна робота | Інформаційна робота | Кількість |
| бібліотек, | | |бібліотек, які|
| які |---------------------------------------------------+-------------------------------------------------------| проводять |
| проводять | Кількість | у т. ч. на | Кількість | у т. ч. на | Кількість | Кількість | Кількість | Кількість | заняття з |
| масові | бібліотек, |електронних | бібліотек, |електронних |бібліотек, які|бібліотек, які| бібліотек, | бібліотек, | формування |
| заходи |які готують | носіях |які готують | носіях |організовують |організовують | які | які |інформаційної |
| |списки нових| | тематичні | |виставки нових| тематичні | проводять | проводять | культури |
| |надходжень | | списки | | надходжень | виставки | дні |інші заходи | |
| | | | | | | |інформації | | |
|------------+------------+------------+------------+------------+--------------+--------------+------------+------------+--------------|
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
|------------+------------+------------+------------+------------+--------------+--------------+------------+------------+--------------|
|місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |
|------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+-------+------+-------+------+------+-----+------+-----+-------+------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IX. Фактичні обсяги фінансування шкільних бібліотек
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| 2009 р. | 2010 р. (план) |
|-------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------|
| Комплектування фонду | Матеріально-технічне | Комплектування фонду | Матеріально-технічне |
| | забезпечення | | забезпечення |
|---------------------------+---------------------------+---------------------------+---------------------------|
| Бюджетні | Позабюджетні | Бюджетні | Позабюджетні | Бюджетні | Позабюджетні | Бюджетні | Позабюджетні |
| кошти | кошти | кошти | кошти | кошти | кошти | кошти | кошти |
| |(спонсорські, | |(спонсорські, | |(спонсорські, | |(спонсорські, |
| |батьківські) | |батьківські) | |батьківські) | |батьківські) |
|------------+--------------+------------+--------------+------------+--------------+------------+--------------|
|місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |місто |село |
|------+-----+-------+------+------+-----+-------+------+------+-----+-------+------+------+-----+-------+------|
| | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
X. Кращі шкільні бібліотеки області
------------------------------------------------------------------
|N |Назва та N | Повна | Прізвище, | Прізвище, | Телефон, |
| |навчального| адреса | ім'я, по | ім'я, по |електронна |
| | закладу | | батькові | батькові | пошта |
| | | | директора |бібліотекаря| |
| | | |(повністю) |(повністю) | |
|---+-----------+-----------+-----------+------------+-----------|
|1 | | | | | |
|---+-----------+-----------+-----------+------------+-----------|
|2 | | | | | |
|---+-----------+-----------+-----------+------------+-----------|
|3 | | | | | |
|---+-----------+-----------+-----------+------------+-----------|
|4 | | | | | |
|---+-----------+-----------+-----------+------------+-----------|
|5 | | | | | |
------------------------------------------------------------------
XI. Загальна кількість шкільних бібліотек, які передплачують газету "Шкільна бібліотека плюс"
------------------------------------------------------------------
| 2009 р. | 2010 р. |
| | |
|--------------------------------+-------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------