Держфінмоніторинг — щодо ідентифікації нерезидентів
- Деталі
- Категорія: Новини законодавства України
- Створено: Четвер, 03 травня 2012, 12:44
- Перегляди: 25
Стаття 6 Закону України «1382 Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», встановлюючи у частині першій обов’язок щодо реєстрації місця проживання громадян України, а також іноземців та осіб без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, містить в абзаці третьому частини другої спеціальну норму, відповідно до якої іноземець чи особа без громадянства для здійснення такої реєстрації до паспортного документа додатково подають посвідку на постійне або тимчасове проживання.
Згідно з частиною третьою статті 3 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» іноземці та особи без громадянства, які іммігрували на постійне проживання або прибули для тимчасового працевлаштування, отримують посвідки відповідно на постійне або тимчасове проживання.
Відповідно до частини п’ятої статті 3 Закону України «3773 Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» іноземці та особи без громадянства, які не мають зазначених посвідок, вважаються такими, що тимчасово перебувають в Україні. Вони зобов’язані у порядку, що визначається КМУ, зареєструвати свої паспортні документи і виїхати з України після закінчення відповідного терміну перебування.
Згідно з пунктом 19 Правил в’їзду іноземців та осіб без громадянства в Україну, їх виїзду з України і транзитного проїзду через її територію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.95 р. №1074 Про Правила в'їзду іноземців та осіб без громадянства в Україну, їх виїзду з України і транзитного проїзду через її територію , іноземці та особи без громадянства, які прибули в Україну на законній підставі, можуть тимчасово перебувати на території країни за паспортним документом, зареєстрованим у порядку, встановленому цими Правилами.
Паспортний документ подається іноземцем та особою без громадянства для реєстрації у пункті пропуску через державний кордон посадовій особі Державної прикордонної служби.
Реєстрація проводиться на період короткотермінового перебування — для іноземців та осіб без громадянства з держав з візовим порядком в’їзду на період дії візи, але не більш як 90 днів протягом 180 днів з дати першого в’їзду, якщо інший термін не визначено міжнародними угодами; для іноземців та осіб без громадянства з держав з безвізовим порядком в’їзду — на термін не більш як 90 днів протягом 180 днів з дати першого в’їзду, якщо інший термін не визначено міжнародними угодами.
Реєстрація у пункті пропуску через державний кордон включає в себе проставлення у паспортному документі та/або імміграційній картці іноземця чи особи без громадянства відмітки «В’їзд»(«Виїзд»), занесення відомостей про іноземця чи особи без громадянства і його паспортних даних до відповідного реєстру та заповнення імміграційної картки у випадках і порядку, що визначається адміністрацією Держприкордонслужби. Під час заповнення імміграційної картки іноземець зазначає своє місце перебування в Україні, імміграційну картку зберігає протягом усього терміну перебування в Україні.
Продовження зазначеного вище терміну перебування в Україні іноземців та осіб без громадянства здійснюється органами внутрішніх справ відповідно до Порядку розгляду звернень щодо продовження терміну перебування в Україні іноземців та осіб без громадянства, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ від 23.08.2011 р. №601 Про затвердження Порядку розгляду звернень щодо продовження терміну перебування в Україні іноземців та осіб без громадянства, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20.09.2011 р. за №1112/19850. Відповідно до пункту 3.6 розділу ІІІ Порядку продовження терміну перебування оформлюється шляхом проставлення у паспортному документі відповідного штампа із зазначенням адреси проживання в Україні.
Таким чином, документом, який засвідчує місце проживання або тимчасового перебування нерезидента в Україні, для його ідентифікації відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» може бути: посвідка на постійне або тимчасове проживання, імміграційна картка або паспорт.
Крім того, відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 3 Закону України «1382 Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» довідка про реєстрацію місця проживання або місця перебування — документ, який видається органом реєстрації особі за її вимогою та підтверджує реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.
Тож суб’єкт первинного фінансового моніторингу може витребувати у клієнтів довідку про реєстрацію місця проживання або місця перебування.
У разі якщо законодавством України не передбачено обов’язку для іноземців, осіб без громадянства здійснювати реєстрацію місця проживання або місця перебування в Україні, суб’єкт первинного фінансового моніторингу з’ясовує таку інформацію зі слів клієнта, і вона може відображатися в анкеті чи іншому документі, що підтверджує проведення ідентифікації клієнта.
Процедура такої фіксації має бути регламентована Правилами проведення фінансового моніторингу суб’єкта первинного фінансового моніторингу.
Держфінмоніторинг
Использованы материалы "Дебет-Кредит" украинский бухгалтерский портал
ДОВІДНИК
TOP 10 новин
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
А.Портнов: «Все 32 тысячи адвокатов должны войти в единую организацию»
28-04-2012 Перегляди: 271
«Законопроект «Об адвокатуре и адвокатской деятельности» предусматривает предоставление более широки...
Детальніше ...Індекс інфляції за квітень 2012 р. — 100,0%
07-05-2012 Перегляди: 179
За повідомленням Державного комітету статистики, індекси у квітні 2012 р. становили: – індекс спожи...
Детальніше ...Таможенники предлагают сделать обязательным наличие таможенной декларации на товары иностранного про…
20-04-2012 Перегляди: 160
Государственная таможенная служба внесла в Минфин ряд законодательных инициатив, с помощью которых п...
Детальніше ...Законопроект о едином регистрационном документе для предпринимателей рекомендуют к принятию в качест…
20-04-2012 Перегляди: 148
Комитет по вопросам промышленной и регуляторной политики и предпринимательства рекомендовал принять ...
Детальніше ...Зміни у Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат
13-04-2012 Перегляди: 140
Постанова ФСС від НВВ від 01.03.2012 р. №4 «Про внесення змін до Порядку призначення, перерахува...
Детальніше ...Анализ проблем подтверждения таможенной стоимости товаров: практические рекомендации экспертов ЮК «П…
20-04-2012 Перегляди: 137
Открывал семинар Герман Таслицкий, директор компании «Правозащита Украина», юрист практики таможенно...
Детальніше ...Деякі особливості сплати екоподатку за розміщення відходів
11-04-2012 Перегляди: 126
Лист Мінприроди від 06.03.2012 р. №4794/07/10-12 Щодо надання роз'яснень стосовно сплати екологічног...
Детальніше ...ГНСУ разъяснила, как определить даты НО и НК при поставке по долгосрочному договору с оплатой за сче…
19-04-2012 Перегляди: 123
В случае поставки/приобретения товаров (работ, услуг) за счет бюджетных средств налоговые обязательс...
Детальніше ...Оптимизирован порядок декларирования доходов физических лиц
28-04-2012 Перегляди: 121
Законом Украины от 24.04.2012 г. № 4661-VI Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяки...
Детальніше ...По новым Правилам предоставления телекоммуникационных услуг операторы будут возвращать неиспользован…
19-04-2012 Перегляди: 117
Кабинет Министров постановлением № 295 Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційн...
Детальніше ...НАВІГАЦІЯ
Курси валют до гривні
Курси валют ЄЦБСереда, 09 травня 2012. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|